<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1976371024832229654\x26blogName\x3dI\x27m+Alone+noW\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imalonenowbnn.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imalonenowbnn.blogspot.com/\x26vt\x3d6659438405192487222', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
sincerely J-er...,♥

Tuesday, March 30, 2010 ♥
PLKN #3 ♥ 11:37 PM

Today we started our activity.
At first we shud b hving our class..the Character Building a.k.a PK
but our class suits FINALLY arived today.. so we postponed d class n take our uniforms..

the weather here is quite extreme in difference.
it's EXTREMELY HAWT!!!
Morning can b vr hot, but suddenly it rain in d evening...

hmm..btw..starts to find that it's kinda fun to stay here =)

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Monday, March 29, 2010 ♥
PLKN #2 ♥ 10:17 PM

My dorm finally fulled.


Intro d B4-wati..:

Yuva Fatin YanTheng SukYuen Kite Yaamini MeeYen Shaliyati Erryn Ieza Liyana


Ecah Ekin Siti Biha Nadia Akimah Zue Sally GG Yam Darshani Mai Me


Stil shy wif them... except Zue Fatin n Sally..
they're kinda...Krazy girl too.. =)


Zue n Me

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Saturday, March 27, 2010 ♥
PLKN #1 ♥ 8:52 PM


1st day of NS life had started. We departed frm Shah Alam Stadium and took around 2hrs to reach our campsite.
KEM KEPIMPINAN GEMILANG, GOPENG, PERAK.

The weather here is extremely HOT!!! much more hotter than Klang here... Day time hot like in Sauna room, Nite time cool...
lucky for us.. as we are d 1st bus to arrive thr.. means, I can choose my bed~
and d food here...uhm... not bad la... Malay food, wat to expect.. jz...
Breakfast - spicy, Lunch - spicy, Dinner - stil spicy...

Imma spicy girl... xD

About my dormate.. they are AWESOME!!! sampat enuf ar....
i tink my NS life wouldn't b so boring... =)





b4 departing frm Stadium Shah Alam... crowd of parents...

d 1st photo I took in PLKN.. Beam of sunlight.. =)


I like dis colours... =)

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Tuesday, March 23, 2010 ♥
Happy B'Day to Me~~ ♥ 10:55 PM

要说我是大人了吗?
还是依然是小孩一个?

唉,一个尴尬的时期。。。

要大不大,要小不小。
好像面粉团一样,
想要 ‘小’ 的时候,就把面团搓圆点;
想要 ‘大’ 的时候,就把面团搓扁一点。

18岁,人生新的转折点
即将转入大人的世界

对世间每一件事物都会有不同的观点。
会用不同的角度来对待每一件事物。
也会用不同程度的胆子,去尝试新的事物。
但我也知道什么是‘黑’,什么是‘白’。
虽说要勇于尝试新的事物,还是要有一个限度的。。。

长大了。。胆子也越来越大了。。。
限度,也会越来越高。。。

尤其像我这种超级好奇宝宝,
(不懂你们有没有这样觉得,
至少他是这么形容我的。。)
限度,也还挺高的。。。

现在不试试看,以后还是会面对回同样的东西,
同样的,你还是要去面对。
与其等到以后才面对,
不如趁现在还有热情与活力的时候
敢敢来!
至少遇到挫折的时候,打击不会那么大。

18岁了。。。

生‘蛋’快乐 ^^

p/s: will post the party's photo after i came back.. sorry~~~


Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Friday, March 19, 2010 ♥
Lego-s... =) Fave.. ♥ 9:09 AM

Yello~ haha... want play Lego wif me??
(aww...c'mon...it's not a childish-kiddo-thingy..)

suddenly miss those days..
where Bro n Me playing the LegO blocks..
making our 'house' n 'food'..
n machines....
last time Lego only hv in blocks.. like d 1st picz..
den produce more n more series...
Like Starwars... Race cars.. Castles.. etc..
so much more..
this few shown are my Fave. haha~



LEGO BLOCKS.. kiddo memoriess... =)

arh.. Lego city i think..


Castle.. I wan this set. but it's expensive!

Lego Art.. clever la d artist =)


n d Pirates... I want this too.. hehe~

ah-hah.. Pirates of the Caribean set..


finally.. d Gorgeous Taj Mahal... pretty huh


Who say Lego only for Kids??? box u ar...
next time i gonna buy for myself,
n make a room for it.. hehehe...
(stupid... dreaming sia...=.= )





Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Monday, March 15, 2010 ♥
♥ 1:33 AM

Went to edu fair in MidValley wif my uncle today..
it's crowded.. omg..
thr're ppl-ss everywhr..
( of cz la.. aboh hantu everywhr mea..)

n thr're a lot of uni tat we cant see in other edu fair..
like Penang International Dental University..
n etc..

I met 2 of my frens thr too..
Raymond Hng n Ah Thye.

wonder wat are they taking next time =)
haha...


Wat I wan study wor...
now im considering either psycology
or architecture..
okok..now tell u wat hapen

I choose to take Architecture at 1st..
den my mom say tat dun hv a vr good future..

ok,
den another 1..
since I like animals.. so tinking of Veterinary..
d probs: oli UPM in local provide dis..or else, foreign coutry
n my mom>Y dun consider Dentistry if u wan take Vet?
isshhh...

k.. change agn.
Dentistry...
walao..nid study chemy agn lo... super plzzzzzz la!!!
( vet oso nid study chemy n bio..
but i more like animal than human being ma...)
n oso, my result oso not allowed lo.
if i rily wan go for dentistry
tat person asked me to re-sit Phy n Chemy in spm
while taking their foundation course.. President Coll..

*uuuuufffp..*

so NEEEEEEXXXXXTT!!
change to Psycology...
dis I tot b4.. together wif architecture..
but I chose architecture 1st.
now consider psycology...
den last saturday, went to a counseling..
did a test n shows tat im suitable in
either medi field, or artistic field, or combine them..

medi, sure die la me..
artistic.. hmm..duwan
den d middle wan lo
architecture, physiotherapy, psycology, mass comm...etc
see! wat i choose were rite!

I noe I noe..
hv to tink in difren perspective n aspects ma...

I noe I noe..

den now how? wat shud I do???
beter tink of d pre-u 1st.. isshhhh... >.<

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Friday, March 12, 2010 ♥
Resultzzzzzzz *.* ♥ 1:02 PM

I got my result ytd..
n guess wat?
I got 7As which was out of expected, baby!
thankz Guan Yin Ma~ XD
xie xie ni~
terima kasih~
gam xia gam xia~
toh jeh sai~~~
arigato kozaimasu~~
nandre~
(dunno whch language she/he noez..)
(n i jz noe dis few languages nia =X)

I targeted that I wil jz get 5As
n stil worrying i wil hv no A-s nite b4 d resultz come out..


uhm uhm uhm..shud I post it?
post la post la.. not so sia suui oso..XD

here's my resultz>>>>
BM - A
BI - A
BC - A-
MATHS - A+ (d oli A+...T.T)
MORAL - A-
K.CINA - A
ADMATHS - A- (YESSSS!!!!! no fail no fail...XD)
BIO - B
HISTORY - B (O.O unbelievable...)
PHY - C (sad....)
CHEMY - C (expected la =.=)

ohh..can see hor?
my science-s not good!
n I expect my BIO n CHEMY wil die badly.
but in the end was my PHY died! n BIO survived!
how come how come???

so now...i can eliminate MEDICAL FIELD frm my list~
(no more chemy bio la..plzzzzzz...)

thx thx thx to allll d teachers that taught us..
thx thx thx to mommy n daddy cz paid tuition fee for us..
n thx thx thx to d tips frm websitez...
=D

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Thursday, March 11, 2010 ♥
我的‘泡汤’记 ♥ 12:30 AM

泡汤,就是所谓日本人的泡温泉。
但是
今天我要讲的不是这个泡汤。
而是, “泡汤”

从新年前开始,计划好的约会都泡汤了。。

第一次是他在约会前一天,弄伤了自己。来不了。。
(他的错 =P)
第二次约会,唉,复杂。。很难解释。
(是我的错,好扯平了。=D)
第三次约会。。。那个什么笨蛋INS. 啦。。
去杀猪要杀这么久吗?!
杀到全部人的时间都拖延了。。。
很讨厌叻!
(第三者的错?=.=什么嘛。。。)
本来说好,11/3,拿了成绩,一起去吃午餐的。
就因为这个,把我们的约会‘泡汤’了。

无奈。。。
我只是想要看到你罢了。。。
真的很难叻。。。
有种,很不稳的感觉。。。
是我想太多了吧。。
这个,算是上天给我们的考验吗?
或许吧。。。@@

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Sunday, March 7, 2010 ♥
变质的友谊 ♥ 10:02 AM

一段单纯的友谊
变质了
变得不再单纯

甘甜的牛奶
经过长时间的发酵
变成了酸涩的优格

如果发酵失败了
发臭的失败品
丢弃吧。。。
再怎么补救也无济于事
只会让牛奶的状况更糟糕

想要酸涩的优格
再次拥有甘甜的滋味
加些调味。。。
甘甜 回来了

优格始终是优格
再也不会有牛奶原有的天然甘甜。。。

p/s : to some1... try to figure out wat does it mean... =)

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You
Friday, March 5, 2010 ♥
CHIA SIAU JIA NO. KP:92xxxx-xx-xxxx ♥ 3:04 PM

KEM: KEM TAMAN KEPIMPINAN GEMILANG,
GOPENG, PERAK.
PKP: STADIUM SHAH ALAM
LAPOR: 27-MAR-2010

Thank god... ting tat shud come finally came...
yeap yeap...
im away for my 3months time National Service soon
i feel nothing but NERVOUS! ..

27th.. jz 4 days after my bday.. Happy bday to Me =)
27th, my old fren's bday... happy bday S.K.L^^
27th, is the day whr i shud report myself... *sigh*

I was so excited since d 1st day i knew i'd been chosen for d N.S.
but now, y would I feel...
not excited, but worry n nervous.. @_@

3months time...
hmm... anyting would happened rite?
I'll leave my Lappy for months...
T^T guess it'll b dusted...
sorry darling.. sorry for goin to dump u for some time...
( nahh..they'll use it though =.=)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
a bit earlier for me huh...
to feel those nervousness n worriness?
LOL..

Labels:

♛ Don't Leave Me Alone In This Lonely World ♛

My L ♥ V E For You



J Biggy ♥
♛bLog mIstREss♛


Xiao J Biggy
A very random & hyper girl who
thinks that liFe sHud b cRaZiee

Music is part of her liFe
Singing is her way to release sTreSs

Take an U.F.O to visit me (:
Stairs to UFO
& there you go!

Adores ♥
♥ Loves

♛Pinkz♛
pInk sTufF cAn mAke hEr gOne crAziEE
pInk is sO swEEt. =)

♛BLogGiNg♛
is the way she burps out her feelings
N bLogGie is hEr bAbY..

♛Camwhoring♛
she wAntZ to make it
a pRovE aBouT her liFe..

♛Dark Chocolates♛
is her choice chocolate.
more bIttErnEss, lEss swEEtnEss puLizz

♛Beloved Darling♛
If I hv tO chOOse btwn brEatHing n ♥ing U,
I'll uSe mY lAz brEatH to tEll U that
I you

Entertainment ♥
♥ Music



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Archives ♥
♥ Beautiful memories

` June 2009 ` July 2009 ` August 2009 ` September 2009 ` October 2009 ` November 2009 ` December 2009 ` January 2010 ` February 2010 ` March 2010 ` April 2010 ` June 2010 ` July 2010 ` August 2010 ` September 2010 ` October 2010 ` November 2010 ` December 2010 ` January 2011 ` February 2011 ` April 2011 ` May 2011 ` June 2011 ` July 2011 ` August 2011 ` September 2011 ` October 2011 ` March 2012 ` May 2012
tHx fOr vIsItiNg
witH♥,

Web Site Hit Counters
RoadRunner Internet